logo-fundusze europejskie      logo-bip-szkoła-strzelce

Na lekcjach  zdalnej biologii  uczniowie mogli rozwijać aktywność badawczą prowadząc hodowle, obserwacje, doświadczenia. W klasach piątych prowadzili hodowlę hydroponiczną fasoli i dokumentowali  zmiany w dzienniczkach obserwacji, badali zdolność mchów do pochłaniania wody, oceniali, czy woda ma wpływ na  otwieranie się szyszek nagonasiennych. W klasach szóstych mogli bliżej przyjrzeć się ptasim piórom, w klasach ósmych badali tempo rozkładu materii organicznej przez destruentów w zależności od typu gleby, w jakiej  znalazła się materia .

 Gratuluję wszystkim wspaniałych efektów i liczę na to, iż wpłyną one na rozwój Waszych zainteresowań przyrodniczych.
                                                                                                                                                                                                            Jolanta Janik

 

 

 

Projekt i wykonanie Szkoła Podstawowa w Strzelcach (woj. łódzkie)